Kuidas tellida?
Valides välja sobiva toote, tuleb valida sobiv suurus ning lisada see ostukorvi vajutades nupule "Lisa ostukorvi".
Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda ostma.
Enne toote tellimist palume kindlasti tutvuda toote lisainfo ning piltidega.
Iga toote juures eraldi on välja toodud tarneaeg.
Ostukorvi sisu saab näha, kui vajutada üleval nurgas asetsevat "ostukorvi" ikooni.
Samas kohas saab vormistada ka tellimuse vajutades nupule "Soorita ost", misjärel suunatakse edasi tellimuse eest tasuma.
Peale tellimuse tegemist saadetakse kliendile tellimust kinnitav e-mail.
Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud postiteenuse pakkujale. 
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.


Kuidas saan tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda automaatselt läbi maksekeskus.ee süsteemi kasutades Swedbank, SEB, Luminor või LHV pangalinke.
Samuti on võimalik tasuda ka arve alusel tehes ülekande Elbin OÜ pangakontole.
Juhime tähelepanu, et tasumisel arve alusel pangaülekandega, võib tarneaeg olla mõne päeva võrra pikem, kuna tellimuse paneme töösse peale makse laekumist.
Maksetähtaeg arve alusel tasumisega on 5 päeva.
Elbin OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Elbin OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.   



Kuidas jõuab kaup kohale? 
Ostukorvis tuleb enne tellimuse vormistamist valida sobiv transpordiviis.
Kauba saadame Itella Smartposti, Omniva või DPD Pickup automaati.
Transpordi hind on:
Itella Smartpost 2,80€
 DPD Pickup 2,80€
 Omniva 3,60€
Tellimused üle 50€ saadame tasuta
Tasuta saab kauba kätte Tartus, Lõunakeskuse või Eedeni pakirobotis. Pakki hoiustatakse pakirobotis 7 päeva. 
Kui on soov kaup tellida teistesse Euroopa riikidesse (näiteks Soome), palun võtke meiega ühendust e-maili teel info@shoebox.ee.



Millal jõuab kaup minuni? 
Iga toote juures on eraldi välja toodud orienteeruv tarneaeg.
Laos olevad tooted tarnitakse üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul.
Otse tootja laost Saksamaalt tellitavad tooted jõuavad kliendini enamasti 2 nädala jooksul.
Kui ostu sooritades on valitud erineva tarneajaga tooted, tarnitakse kõik tooted koos hilisema kuupäeva järgi.
Juhul, kui tekib viivitusi kauba tarnimisega, teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel. 


Kas saan tellimusest loobuda? 

Juhul, kui soovid ostust loobuda enne selle kätte saamist, palun anna sellest meile teada e-maili teel info@shoebox.ee.
Tühistame tellimuse ja tagastame raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. 



Kuidas saan toote tagastada või ümber vahetada?
Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaup tagastada või ringi vahetada.
Kauba tagastamiseks või vahetamiseks palume täita
 kaubaga kaasas olnud blankett ning tagastada toode pakiautomaadi vahendusel.
Tagastamine või vahetamine on tasuta. Smartposti ja Omniva puhul saab tagastamiseks saab kasutada SMS-ga tulnud pakiautomaadi koodi.
Soovides kauba tagastada DPD kaudu, kirjuta meile e-mailile info@shoebox.ee. DPD hetkel töötab välja automaatset tagastamise võimalust. 
Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada (soovitud mudel, suurus vms on laost otsas), teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
Tagastatud kauba eest tagastame raha ostja poolt märgitud pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastame kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud kauba kättetoimetamise kulud.
Tagasi saadetud kaup peab olema kandmata ning originaalpakendis.