Kuidas tellida?
• Valides välja sobiva toote, tuleb valida sobiv suurus ning lisada see ostukorvi vajutades nupule "Lisa ostukorvi".
• Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda ostma.
• Enne toote tellimist palume kindlasti tutvuda toote lisainfo ning piltidega.
• Iga toote juures eraldi on välja toodud tarneaeg.
• Ostukorvi sisu saab näha, kui vajutada üleval nurgas asetsevat "ostukorvi" ikooni.
• Samas kohas saab vormistada ka tellimuse vajutades nupule "Soorita ost", misjärel suunatakse edasi tellimuse eest tasuma.
• Peale tellimuse tegemist saadetakse kliendile tellimust kinnitav e-mail.
• Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud postiteenuse pakkujale.
• Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.
Kuidas saan tellimuse eest tasuda?
• Tellimuse eest saab tasuda automaatselt läbi maksekeskus.ee süsteemi kasutades Swedbank, SEB, Luminor või LHV pangalinke.
• Samuti on võimalik tasuda ka arve alusel tehes ülekande Elbin OÜ pangakontole.
• Juhime tähelepanu, et tasumisel arve alusel pangaülekandega, võib tarneaeg olla mõne päeva võrra pikem, kuna tellimuse paneme töösse peale makse laekumist.
• Maksetähtaeg arve alusel tasumisega on 5 päeva.
• Elbin OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Elbin OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kuidas jõuab kaup kohale?
• Ostukorvis tuleb enne tellimuse vormistamist valida sobiv transpordiviis.
• Kauba saadame Itella Smartposti, Omniva või DPD Pickup automaati.
•
Transpordi hind on:
Itella Smartpost 2,80€
DPD Pickup 2,80€
Omniva 3,60€
•
Tellimused üle 50€ saadame tasuta.
• Tasuta saab kauba kätte Tartus, Lõunakeskuse või Eedeni pakirobotis. Pakki hoiustatakse pakirobotis 7 päeva.
• Kui on soov kaup tellida teistesse Euroopa riikidesse (näiteks Soome), palun võtke meiega ühendust e-maili teel info@shoebox.ee.
Millal jõuab kaup minuni?
• Iga toote juures on eraldi välja toodud orienteeruv tarneaeg.
• Laos olevad tooted tarnitakse üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul.
• Otse tootja laost Saksamaalt tellitavad tooted jõuavad kliendini enamasti 2 nädala jooksul.
• Kui ostu sooritades on valitud erineva tarneajaga tooted, tarnitakse kõik tooted koos hilisema kuupäeva järgi.
• Juhul, kui tekib viivitusi kauba tarnimisega, teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
Kas saan tellimusest loobuda?
• Juhul, kui soovid ostust loobuda enne selle kätte saamist, palun anna sellest meile teada e-maili teel info@shoebox.ee.
• Tühistame tellimuse ja tagastame raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kuidas saan toote tagastada või ümber vahetada?
• Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaup tagastada või ringi vahetada.
• Kauba tagastamiseks või vahetamiseks palume täita kaubaga kaasas olnud blankett ning tagastada toode pakiautomaadi vahendusel.
• Tagastamine või vahetamine on tasuta. Smartposti ja Omniva puhul saab tagastamiseks saab kasutada SMS-ga tulnud pakiautomaadi koodi.
• Soovides kauba tagastada DPD kaudu, kirjuta meile e-mailile info@shoebox.ee. DPD hetkel töötab välja automaatset tagastamise võimalust.
• Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada (soovitud mudel, suurus vms on laost otsas), teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
• Tagastatud kauba eest tagastame raha ostja poolt märgitud pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
• Tagastame kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud kauba kättetoimetamise kulud.
• Tagasi saadetud kaup peab olema kandmata ning originaalpakendis.