Kuidas tellida?
• Valides välja sobiva toote, tuleb valida sobiv suurus ning lisada see ostukorvi vajutades nupule "Lisa ostukorvi".
• Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda ostma.
• Enne toote tellimist palume kindlasti tutvuda toote lisainfo ning piltidega.
• Ostukorvi sisu saab näha, kui vajutada üleval nurgas asetsevat "ostukorvi" ikooni.
• Samas kohas saab vormistada ka tellimuse vajutades nupule "Soorita ost", misjärel suunatakse edasi tellimuse eest tasuma.
• Peale tellimuse tegemist saadetakse kliendile tellimust kinnitav e-mail.
• Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud postiteenuse pakkujale.
• Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.
Kuidas saan tellimuse eest tasuda?
• Tellimuse eest saab tasuda automaatselt läbi
Montonio makselinkide
süsteemi kasutades Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Coop Pank, LHV, Luminor, või Nordea pankasid.
• Samuti on võimalik tasuda ka arve alusel tehes ülekande SB Kaubad OÜ pangakontole.
• Juhime tähelepanu, et tasumisel arve alusel pangaülekandega, võib tarneaeg olla mõne päeva võrra pikem, kuna tellimuse paneme töösse peale makse laekumist.
• Maksetähtaeg arve alusel tasumisega on 5 päeva.
• SB Kaubad OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, SB Kaubad OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja
Montonio Finance-le.
Kuidas jõuab kaup kohale?
• Ostukorvis tuleb enne tellimuse vormistamist valida sobiv transpordiviis.
• Kauba saadame Smartposti, Omniva või DPD automaati.
•
Transpordi hind on:
Smartposti 3,00€
DPD 4,00€
Omniva 4,00€
•
Tellimused üle 50€ saadame tasuta.
• Kui on soov kaup tellida teistesse Euroopa riikidesse (näiteks Soome), palun võtke meiega ühendust e-maili teel info@shoebox.ee
Millal jõuab kaup minuni?
• Laos kohe olemas tooted tarnitakse üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul.
• Ettetellimisega kauba tarneaeg on enamasti 7-14 päeva
• Juhul, kui tekib viivitusi kauba tarnimisega, teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
Kas saan tellimusest loobuda?
• Juhul, kui soovid ostust loobuda enne selle kätte saamist, palun anna sellest meile teada e-maili teel info@shoebox.ee
• Tühistame tellimuse ja tagastame raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kuidas saan toote tagastada või ümber vahetada?
• Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaup tagastada.
• Kauba tagastamiseks palume täita kaubaga kaasas olnud blankett ning tagastada toode pakiautomaadi vahendusel.
• Tagastamise eest tasub ostja.
Kauba palume tagasi saata:
Tõrvandi Konsumi pakiatuomaati (Smartposti, DPD või Omniva)
• Kauba saab tagasi tuua ka meie lattu, Tartu, Tähe 114, 2.korrus, ruum 211 - palun kirjuta info@shoebox.ee ja lepi aeg kokku. Ladu on avatud eelneval kokkuleppel.
• Teise suuruse või mudeli vastu vahetamiseks palume teha uus tellimus.
• Tagastatud kauba eest tagastame raha ostja poolt märgitud pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
• Tagastame kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud kauba kättetoimetamise kulud.
• Tagasi saadetud kaup peab olema kandmata ning originaalpakendis.
Soovid kingi proovida või ostetud kaubale ise järgi tulla?
• Tartus on võimalik kaubale ka ise järgi tulla.
•
Meie ladu asub Tartus, Tähe 114, 2.korrus, ruum 211 (SB Kaubad OÜ).
•
Tegemist ei ole kauplusega, kuid soovi korral saab tulla ka kingi enne ostu jalga proovima. Riidekabiini meil ei ole.
•
Oleme avatud eelneval kokkuleppel - kirjuta info@shoebox.ee ja lepi aeg kokku