Kuidas tellida?
• Valides välja sobiva toote, tuleb valida sobiv suurus ning lisada see ostukorvi vajutades nupule "Lisa ostukorvi".
• Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda ostma.
• Enne toote tellimist palume kindlasti tutvuda toote lisainfo ning piltidega.
• Ostukorvi sisu saab näha, kui vajutada üleval nurgas asetsevat "ostukorvi" ikooni.
• Samas kohas saab vormistada ka tellimuse vajutades nupule "Soorita ost", misjärel suunatakse edasi tellimuse eest tasuma.
• Peale tellimuse tegemist saadetakse kliendile tellimust kinnitav e-mail.
• Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud postiteenuse pakkujale.
• Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.
Kuidas saan tellimuse eest tasuda?
• Tellimuse eest saab tasuda automaatselt läbi Montonio makselinkide süsteemi kasutades Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Coop Pank, LHV, Luminor, või Nordea pankasid.
• Samuti on võimalik tasuda ka arve alusel tehes ülekande Elbin OÜ pangakontole.
• Juhime tähelepanu, et tasumisel arve alusel pangaülekandega, võib tarneaeg olla mõne päeva võrra pikem, kuna tellimuse paneme töösse peale makse laekumist.
• Maksetähtaeg arve alusel tasumisega on 5 päeva.
• Elbin OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Elbin OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.
Kuidas jõuab kaup kohale?
• Ostukorvis tuleb enne tellimuse vormistamist valida sobiv transpordiviis.
• Kauba saadame Itella Smartposti, Omniva või DPD Pickup automaati.
• Transpordi hind on:
Itella Smartpost 2,99€
DPD Pickup 3,90€
Omniva 3,85€
• Tellimused üle 50€ saadame tasuta.
• Kui on soov kaup tellida teistesse Euroopa riikidesse (näiteks Soome), palun võtke meiega ühendust e-maili teel info@shoebox.ee.
Millal jõuab kaup minuni?
• Laos kohe olemas tooted tarnitakse üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul.
• Ettetellimisega kauba tarneaeg on enamasti 7-14 päeva
• Juhul, kui tekib viivitusi kauba tarnimisega, teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
Kas saan tellimusest loobuda?
• Juhul, kui soovid ostust loobuda enne selle kätte saamist, palun anna sellest meile teada e-maili teel info@shoebox.ee.
• Tühistame tellimuse ja tagastame raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kuidas saan toote tagastada või ümber vahetada?
• Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaup tagastada või ringi vahetada.
• Kauba tagastamiseks või vahetamiseks palume täita kaubaga kaasas olnud blankett ning tagastada toode pakiautomaadi vahendusel.
• Tagastamine või vahetamine on tasuta.
• Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada (soovitud mudel, suurus vms on laost otsas), teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
• Tagastatud kauba eest tagastame raha ostja poolt märgitud pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
• Tagastame kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud kauba kättetoimetamise kulud.
• Tagasi saadetud kaup peab olema kandmata ning originaalpakendis.
Kauba tagastamine pakiautomaatide kaudu:
• Paki saad tagastada sama ettevõtte pakiautomaadist, kust paki kätte said:
• Kui said paki kätte Omniva automaadist – kasuta tagastamiseks SMS-ga tulnud uksekoodi. Vali pakiautomaadi ekraanilt „paki tagastamine“. Paki saad posti panna ükskõik millises Omniva automaadis.
• Kui said paki kätte SINISEST Itella Smartpost automaadist – kasuta tagastamiseks SMS-ga tulnud uksekoodi. Vali pakiautomaadi ekraanilt „paki tagastamine“. Paki saad posti panna ükskõik millises sinises Itella Smartposti automaadis.
• Kui said paki kätte VALGEST Itella Smartpost automaadist – registreeri tagastus my.smartpost.ee sisetades veebilehele paki triipkood/jälgimiskood (saatsime selle sulle e-maili peale või vaata paki pealt pakikaardilt). My.smartpost.ee lehel saad valida sobiva automaadi paki tagastamiseks, kapp sulle on broneeritud 24h.
• Kui said paki kätte DPD automaadist – kirjuta meile e-mailile info@shoebox.ee ja me saadame sulle uksekoodi
Soovid kingi proovida või ostetud kaubale ise järgi tulla?
• Tartus on võimalik kaubale ka ise järgi tulla.
• Meie ladu asub Tartus, Tähe 114, 2.korrus, ruum 211 (Elbin OÜ).
• Tegemist ei ole kauplusega, kuid soovi korral saab tulla ka kingi enne ostu jalga proovima.
• Oleme avatud eelneval kokkuleppel - kirjuta info@shoebox.ee ja lepi aeg kokku