Kuidas tellida?
Valides välja sobiva toote, tuleb valida sobiv suurus ning lisada see ostukorvi vajutades nupule "Lisa ostukorvi".
Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda ostma.
Enne toote tellimist palume kindlasti tutvuda toote lisainfo ning piltidega.
Ostukorvi sisu saab näha, kui vajutada üleval nurgas asetsevat "ostukorvi" ikooni.
Samas kohas saab vormistada ka tellimuse vajutades nupule "Soorita ost", misjärel suunatakse edasi tellimuse eest tasuma.
Peale tellimuse tegemist saadetakse kliendile tellimust kinnitav e-mail.
Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud postiteenuse pakkujale. 
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.


Kuidas saan tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda automaatselt läbi Montonio makselinkide süsteemi kasutades Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Coop Pank, LHV, Luminor, või Nordea pankasid. 
Samuti on võimalik tasuda ka arve alusel tehes ülekande Elbin OÜ pangakontole. 
Juhime tähelepanu, et tasumisel arve alusel pangaülekandega, võib tarneaeg olla mõne päeva võrra pikem, kuna tellimuse paneme töösse peale makse laekumist.
Maksetähtaeg arve alusel tasumisega on 5 päeva.
Elbin OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Elbin OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.   



Kuidas jõuab kaup kohale? 
Ostukorvis tuleb enne tellimuse vormistamist valida sobiv transpordiviis.
Kauba saadame Itella Smartposti, Omniva või DPD Pickup automaati.
Transpordi hind on:
Itella Smartpost 2,80€
 DPD Pickup 2,80€
 Omniva 3,60€
Tellimused üle 50€ saadame tasuta

Kui on soov kaup tellida teistesse Euroopa riikidesse (näiteks Soome), palun võtke meiega ühendust e-maili teel info@shoebox.ee.


Millal jõuab kaup minuni? 
 Laos kohe olemas tooted tarnitakse üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul.
 Ettetellimisega kauba tarneaeg on enamasti 7-14 päeva
Juhul, kui tekib viivitusi kauba tarnimisega, teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel. 


Kas saan tellimusest loobuda? 

Juhul, kui soovid ostust loobuda enne selle kätte saamist, palun anna sellest meile teada e-maili teel info@shoebox.ee.
Tühistame tellimuse ja tagastame raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. 



Kuidas saan toote tagastada või ümber vahetada? 
Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaup tagastada või ringi vahetada.
Kauba tagastamiseks või vahetamiseks palume täita
 kaubaga kaasas olnud blankett ning tagastada toode pakiautomaadi vahendusel.
Tagastamine või vahetamine on tasuta.
Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada (soovitud mudel, suurus vms on laost otsas), teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel.
Tagastatud kauba eest tagastame raha ostja poolt märgitud pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastame kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud kauba kättetoimetamise kulud.
Tagasi saadetud kaup peab olema kandmata ning originaalpakendis.  

Kauba tagastamine pakiautomaatide kaudu: 
 Paki saad tagastada sama ettevõtte pakiautomaadist, kust paki kätte said:

   Kui said paki kätte Omniva automaadist – kasuta tagastamiseks SMS-ga tulnud uksekoodi. Vali pakiautomaadi ekraanilt „paki tagastamine“. Paki saad posti panna ükskõik millises Omniva automaadis.  

  • Kui said paki kätte SINISEST Itella Smartpost automaadist – kasuta tagastamiseks SMS-ga tulnud uksekoodi. Vali pakiautomaadi ekraanilt „paki tagastamine“. Paki saad posti panna ükskõik millises sinises Itella Smartposti automaadis.

   Kui said paki kätte VALGEST Itella Smartpost automaadist – registreeri tagastus my.smartpost.ee sisetades veebilehele paki triipkood/jälgimiskood (saatsime selle sulle e-maili peale või vaata paki pealt pakikaardilt). My.smartpost.ee lehel saad valida sobiva automaadi paki tagastamiseks, kapp sulle on broneeritud 24h.

   Kui said paki kätte DPD automaadist – kirjuta meile e-mailile info@shoebox.ee ja me saadame sulle uksekoodi    



Soovid kingi proovida või ostetud kaubale ise järgi tulla?
Tartus on võimalik kaubale ka ise järgi tulla.
Meie ladu asub Tartus, Tähe 114, 2.korrus, ruum 211 (Elbin OÜ).
Tegemist ei ole kauplusega, kuid soovi korral saab tulla ka kingi enne ostu jalga proovima.
Oleme avatud eelneval kokkuleppel - kirjuta info@shoebox.ee ja lepi aeg kokku