Tellimus on kinnitatud peale makse teostamist pangalingi kaudu või peale makse laekumist Elbin OÜ pangakontole ning toode või tooted on automaatselt broneeritud. Tasumine pangalingiga toimub läbi Montonio Finance makselinkide süsteemi, tasuda on võimalik Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Coop Pank, LHV, Luminor või Nordea klientidel. Hinnad e-poes on kuvatud eurodes (€). Elbin OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Elbin OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.  Peale tellimuse kinnitamist saab tellija mõne minuti jooksul e-maili tellimuse kinnitusega. 

Kauba tarneaeg on kirjas iga toote juures eraldi ja on orienteeruv, kuna paki tarnimise kiirus sõltub transpordifirmast. Enamasti on laokauba (kaup, mis on Elbin OÜ laos kohapeal juba olemas) tarneaeg 1-3 tööpäeva olenevalt valitud transpordifirmast. Tellitava kauba (kauba, mille tellime otse tootja laost Saksamaalt) tarneaeg jääb enamasti 2 nädala piiridesse. Viivituste puhul teavitame klienti e-maili teel. Klient saab kauba kätte eesti piires Itella Smartpost, Omniva või DPD Pickup pakiautomaadist. Kui on soov kaup tellida teistesse Euroopa riikidesse (näiteks Soome), palun võtke meiega ühendust e-maili teel info@shoebox.ee. 

PS!  Toote täpne värvitoon võib erineda pildilolevast, mis tuleneb erinevatest ekraaniseadetest.

Lepingu jõustumine – Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad Kliendi ja internetiaadressil www.shoebox.ee asuva ostukeskkonna omaniku Elbin OÜ vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Tagastamine:

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaup tagastada või ringi vahetada. Kauba tagastamiseks või vahetamiseks palume täita kaubaga kaasas olnud blankett ning tagastada toode pakiautomaadi vahendusel. Tagastamine või vahetamine on tasuta.

Paki saad tagastada sama ettevõtte pakiautomaadist, kust paki kätte said:

  • Kui said paki kätte Omniva automaadist – kasuta tagastamiseks SMS-ga tulnud uksekoodi. Vali pakiautomaadi ekraanilt „paki tagastamine“. Paki saad posti panna ükskõik millises Omniva automaadis.

  • Kui said paki kätte SINISEST Itella Smartpost automaadist – kasuta tagastamiseks SMS-ga tulnud uksekoodi. Vali pakiautomaadi ekraanilt „paki tagastamine“. Paki saad posti panna ükskõik millises sinises Itella Smartposti automaadis.

  • Kui said paki kätte VALGEST Itella Smartpost automaadist – registreeri tagastus my.smartpost.ee sisetades veebilehele paki triipkood/jälgimiskood (saatsime selle sulle e-maili peale või vaata paki pealt pakikaardilt). My.smartpost.ee lehel saad valida sobiva automaadi paki tagastamiseks, kapp on broneeritud 24h.

  • Kui said paki kätte DPD automaadist – kirjuta meile e-mailile info@shoebox.ee ja me saadame sulle uksekoodi    

Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada (soovitud mudel, suurus vms on laost otsas), teavitame sellest klienti esimesel võimalusel e-maili teel. 

Tagastatud kauba eest tagastame raha ostja poolt märgitud pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastame kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud kauba kättetoimetamise kulud. 

NB! Palume jälgida, et pakis oleks kaasas tagastus/vahetus blankett! 

Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, toode peab olema tagastatud originaalpakendis. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Pretensioonide esitamine: 

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on tarbijal õigus esitada kauplejale pretensioone kaubal esinevate puuduste kohta 2 aasta jooksul kauba kättesaamisest.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja tellimuse numbri e-posti aadressile info@shoebox.ee. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.

Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.

Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Elbin OÜ ei vastuta: kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest; defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral. 

Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Selleks peab Klient esitama kaebuse Müüja e-mailie: info@shoebox.ee. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.